時間是有限或是無限

時間是有限或是無限



今日是20171231日,第一次寫2017年總結一下:

今年經歷好多,家人、工作、感情、投資都有不少,人越大近幾年發覺時間過得好快,

同時間父母年長得好快,好想父母仲識行識走嘅時候,一起見多不同事情。工作方面辭去多

年工作,重申做一個不同範疇工作,需要由低做起,真係唔係好習慣。辭職期間一個人去左

台南,發覺自己眼界真係好窄,需要見識多啲。

新工作時間穩定咗,收入無之前搵咁多,但發覺穩定時間,可以學多不同野2017年定下

一個目標,希望一年可以閱讀完成12本書,雖然只能完成8本,發覺愛上閱讀。從書本可以學

習不同知識,感情方面,雖然同您分開左好多年,從您電郵得知您已搵到幸福,戥你開心。

新一年目標不變:

1. 多啲時間陪屋企人
2. 一年閱讀完成12本書
3. 學習投資
4. 可能仲有其他,不過未諗到.....



最後,在此謝謝你們2017每一位,沒有經歷過,亦唔會有今日嘅自己。

曾經一本講過「時間是最寶貴的人生,也是學到與做到之間距離」共勉!


祝各位2018年新年快樂、順利、健康!



留言

  1. 清心你好,首次看你的網誌(你是男生還是女生?),对你認識不深,但看到你說一年要看十二本書,我覺得是好開始,你最近看過什么書?另外新一年希望你能戒掉咖啡(若有啡癮)😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 自由兄,

      您好!我是男生,剛剛學寫BLOG,不同書籍都有睇,其中睇過止凡兄財商有價、積財有技、取之有道、與我一生投資理財之道、投資簡義等等,最近睇巴菲特遇到彼得林區,投資上的學習中,多多指教,戒掉咖啡我覺得都要😁,不過每次諗不到野都會飲,的確不是太好習慣,哈哈。

      刪除
    2. 投資講求自律,咖啡是上癮的東西,所以戒咖啡是首要任務。😂

      刪除
  2. 自由兄,

    感謝您,近排工作非常忙碌,我已一步步戒掉咖啡,比過住飲得少😁

    回覆刪除

張貼留言